Προπόνηση στο σπίτι – Γυμναστείτε στο χώρο σας

  • Τελευταία ενημέρωση: 07/09/2020
  • Συμβουλές
  • 0
  • Διάρκεια ανάγνωσης: 4 λεπτά
Να που έφτασε και το Πάσχα, και το καλοκαίρι είναι προ των πυλών. Για τους περισσότερους, η απώλεια της κίνησης και της γυμναστικής που έχουν επιφέρει τα μέτρα της καταπολέμισης και περιορισμού του κορωνοϊού είναι μεγάλο πλήγμα της καθημερινότητάς τους. Η εκγύμναση του σώματος δεν έχει να κάνει μόνο με τα συνηθισμένα βάρη, τις μηχανές […]
Προπόνηση στο σπίτι – Γυμναστείτε στο χώρο σας

Να που έφτασε και το Πάσχα, και το καλοκαίρι είναι προ των πυλών. Για τους περισσότερους, η απώλεια της κίνησης και της γυμναστικής που έχουν επιφέρει τα μέτρα της καταπολέμισης και περιορισμού του κορωνοϊού είναι μεγάλο πλήγμα της καθημερινότητάς τους. Η εκγύμναση του σώματος δεν έχει να κάνει μόνο με τα συνηθισμένα βάρη, τις μηχανές προπόνησης και τους ιμάντες. Αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα όπλα στην καταπολέμηση του άγχους και τη δημιουργία μιας υγιούς φυσικής κατάστασης, κίνητρα για μια ομαλή και υγιεινή ζωή που έχει πλέον διαταραχθεί εξαιτίας του COVID-19.

Με στόχο να διατηρήσουμε αυτά τα κίνητρα ζωντανά, αναζητήσαμε συμβουλές και καθοδηγίες από εμπειρογνώμονες που γνωρίζουν ένα-δυο πράγματα παραπάνω σχετικά με την προσαρμογή της ρουτίνας μας στις δεδομένες συνθήκες και τον τρόπο εκγύμνασης με τη χρήση απλών μέσων που όλοι έχουμε στο σπίτι μας.

Συμβουλές

1. Χρησιμοποιήστε γενικά είδη οικιακής χρήσης

Έχετε κοιτάξει ποτέ γύρω σας, ψάχνωντας να βρείτε αντικείμενα του σπιτιού σας που θα μπορούσατε ενδεχομένως να χρησιμοποιήσετε ως βάρη ή μπλοκ για γιόγκα; Αυτή η κατσαρόλα είναι αρκετά βαριά, και αυτά τα βιβλία από τη σχολή που μαζεύουν σκόνη στο ράφι μπορούν να χρησιμεύσουν και πάλι. Καθημερινά είδη οικιακής χρήσης μπορούν εύκολα να ενσωματωθούν στο πρόγραμμα γυμναστικής σας. Διάφορα πράγματα όπως μαγειρικά σκεύη ή αποθηκευτικά κουτιά μπορούν εύκολα να λειτουργήσουν σαν βάρη. Επίσης το τρέξιμο πάνω-κάτω στη σκάλα σίγουρα θα σας βοηθήσει να αντικαταστήσετε το ελλειπτικό που χρησιμοποιείται με τις ώρες στο γυμναστήριο.

Κοιτάξτε γύρω σας για συμπαγή, υποστηρικτικά αντικείμενα που θα μπορούσαν να σηκωθούν επανειλημμένες φορές χωρίς να σπάσουν ή να διαχωριστούν και να λειτουργήσουν σαν βάρη. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε ένα μικρό γυμναστήριο να ξεδιπλώνεται γρήγορα μπροστά στα μάτια σας.

2. Δείτε τα έπιπλά σας με άλλη ματιά

Αν αυτό που σας λείπει είναι ένα μπλοκ, ένας ιμάντας ή μια μπάλα αεροβικής γυμναστικής, δεν σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλείψετε κάθε προσπάθεια. Χρησιμοποιήστε στη θέση τους ένα μαξιλάρι, μια γραβάτα, ένα φουλάρι ή ένα σκαμνί σαν στεπ.

3. Μια καρέκλα – το μόνο που χρειάζεστε

Μια καρέκλα είναι το μοναδικό έπιπλο που θα χρειαστείτε αν θέλετε να κάνετε push-ups, καθίσματα, προβολές ή lunges. Ό,τι ακριβώς κάνατε με ένα μηχάνημα στο γυμναστήριο, μπορείτε να το κάνετε με ακόμα πιο διασκεδαστικό τρόπο.

4. Κάντε πολλά με λίγα

Αν ο χώρος σας είναι πολύ μικρός για να φιλοξενήσει μεγάλα μηχανήματα προπόνησης ή να σας προσφέρει έναν επαρκή χώρο για να γυμναστείτε, μην ανησυχείτε καθόλου. Ευτυχώς, δεν χρειάζεστε πολύ χώρο ή μεγάλο εξοπλισμό για για να διατηρήσετε τη φυσική σας κατάσταση και να πετύχετε τους στόχους σας. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια κενή, ελεύθερη γωνία στο σπίτι σας που να μπορεί να χωρέσει το μήκος του σώματός σας.

Απλώστε ένα στρώμα στο πάτωμα και ξεκινήσετε τα επαναληπτικά σας σετ! Κάντε γιόγκα στο μπαλκόνι σας! Κάντε διατάσεις στον πάγκο της κουζίνας σας! Κοιτάξτε για λίγο γύρω σας και υπολογίστε πόσο διαθέσιμο χώρος έχετε, ώστε να ξεκινήσετε πάλι την (τροποποιημένη) ρουτίνα της προπόνησής σας. Ένα σαλόνι μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε ένα προσωρινό χώρο γυμναστικής.

5. Η τεχνολογία είναι φίλη σας

Υπάρχουν απεριόριστες εφαρμογές και προγράμματα που υπόσχονται να σας κρατήσουν σε φόρμα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας υπολογιστής ή smartphone, λίγος χώρος για να κινείστε και είστε έτοιμοι! Η ποικιλία των βίντεο και των blogs που περιέχουν ολοκληρωμένα προγράμματα εκγύμνασης είναι απεριόριστη! Ποιο είναι το στυλ γυμναστικής σας; Crossfit, yoga ή zumba, με μια ματιά στο Ίντερνετ θα βρείτε χιλιάδες προγράμματα που θα σας κρατήσουν απασχολημένους και σε φόρμα αυτές τις μέρες.

 Έξτρα tips

– Κρατήστε ένα σταθερό πρόγραμμα. Συνηθίστε το μυαλό σας στην ιδέα της προπόνησης μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας, και τηρείστε αυτό το πρόγραμμα με συνέπεια κάθε μέρα – είναι ο καλύτερος τρόπος να παραμείνετε σε φόρμα και να παρακινείτε τον εαυτό σας να εξασκηθεί.

– Είναι επίσης η τέλεια αφορμή για ένα διάλειμμα. Αν είστε κι εσείς ένας από αυτούς που συνεχίζουν την δουλειά τους από το σπίτι, τότε σίγουρα περνάτε πολλές ώρες καθιστός, μπροστά από την οθόνη ενός υπολογιστή. Κάποια πρωινή προπόνηση ή λίγη κίνηση κατά τη διάρκεια της ημέρας θα ωθήσουν τον οργανισμό σας να λειτουργεί καλύτερα.

– Δεδομένων των συνθηκών και της απαγόρευσης εξόδου, όλοι μας έχουμε ξαφνικά βρεθεί με λίγο περισσότερο ελεύθερο χρόνο στα χέρια μας. Αξιοποιήστε τον προς όφελός σας όχι μόνο για τώρα, αλλά και μεταγενέστερα! Τώρα έχετε την ευκαιρία που ψάχνατε να διαβάσετε ένα-δυο πράγματα στο Ίντερνετ σχετικά με νέες μεθόδους εκγύμνασης ή καινούργιες διατροφικές συνταγές που θα ενισχύσουν την υγεία σας.

– Τέλος, μπορεί να μένουμε σπίτι αλλά δεν είμαστε μόνοι! Βρείτε κάποιον να μοιραστείτε αυτές τις δραστηριότητες. Έτσι, όχι μόνο θα επικοινωνείτε με δημιουργικό τρόπο, αλλά θα έχετε και κάποιον να σας βοηθήσει σε πιο πολύπλοκες ασκήσεις. Μοιραστείτε το χρόνο σας και θα κάνετε αμέσως την ρουτίνα σας περισσότερο διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα.

Εγγραφή
Notify of
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments