Πούλησε το ακίνητο σου γρήγορα και σε καλή τιμή

Αποφάσισες να πουλήσεις το ακίνητο σου; Θέλεις να μάθεις με ποιο τρόπο θα καταφέρεις να ολοκληρώσεις τις διαδικασίες γρήγορα και να πετύχεις μια επικερδή συναλλαγή; Αν απάντησες ναι, τότε είσαι στο κατάλληλο μέρος!

“Θέλω να πουλήσω το σπίτι μου άμεσα! Τι πρέπει να κάνω;”
Αυτό είναι ένα ερώτημα που μας θέτουν συχνά οι πελάτες μας. Μόλις πάρουν την απόφαση να πουλήσουν το ακίνητο τους, θέλουν να βρουν γρήγορα έναν αγοραστή και να ολοκληρώσουν τις διαδικασίες όσο πιο ανώδυνα γίνεται, ενώ ταυτόχρονα στοχεύουν στην υψηλότερη δυνατή τιμή πώλησης.

Οι περισσότεροι φοβούνται πως αργά ή γρήγορα θα πρέπει να συμβιβαστούν επιλέγοντας ανάμεσα σε μία γρήγορη πώληση ή περιμένοντας μία καλύτερη προσφορά. Αυτό δεν ισχύει απαραίτητα. Μπορείς να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο, αν λάβεις υπόψη σου τους δύο βασικούς παράγοντες πώλησης:

  1. Τιμολόγηση – Ποια είναι η η αρχικής τιμή που πρέπει να ορίσεις;
  2. Διαφήμιση – Πως θα προσελκύσεις τους ενδιαφερόμενους αγοραστές;
You have successfully subscribed.
An error occurred. Please try again.

Do you want to sell your property for more than the person next door?

When do you want to sell your property?

Η Τιμολόγηση

Τιμολόγηση ακινήτου
Η τιμολόγηση του ακινήτου σου είναι το Α και το Ω για μια πετυχημένη πώληση.

Το χρηματικό ποσό που αναγράφεται στην αγγελία πώλησης του ακινήτου σου λειτουργεί ως το πρωταρχικό σημείο των διαπραγματεύσεων σου με τους ενδιαφερόμενους αγοραστές. Όταν θέτεις μία τιμή πώλησης που υπερβαίνει το όριο που διαμορφώνουν παρόμοια ακίνητα που βρίσκονται αγορά τότε μιλάμε για υπερτιμολόγηση.

Παρακάτω θα βρεις μερικές από τις πιο κοινές δικαιολογίες των πωλητών που αποφασίζουν να θέσουν μία τιμή μεγαλύτερη μεγαλύτερη από αυτή που ορίζει η αγορά:

  1. “Θέλω να καλύψω το ποσό που έδωσα για να αγοράσω το ακίνητο ή να το ανακαινίσω”
  2. “Χρειάζομαι χρήματα για να αγοράσω άλλο ακίνητο”
  3. “Θέλω να πουλήσω το σπίτι μου ξεκινώντας πρώτα με μια υψηλή τιμή. Αν δεν δω καν ανταπόκριση από την αγορά μπορώ να τη χαμηλώσω αργότερα”

Αλλά ΠΡΟΣΕΞΕ! Αυτή η τακτική μπορεί να σε φέρει σε πολύ δύσκολη θέση.

Μπες για λίγο στην θέση του αγοραστή. Ψάχνεις να αγοράσεις ένα ακίνητο εδώ και μήνες… Επιτέλους, βρίσκεις ένα που να πληροί τις προδιαγραφές σου και κανονίζεις μία επίσκεψη.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης, μαθαίνεις πως το ακίνητο βρίσκεται στην αγορά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αρχίζεις να αναρωτιέσαι γιατί συμβαίνει αυτό, δημιουργώντας στο μυαλό σου διάφορα σενάρια.

Ίσως υπάρχει κάτι που να έδιωξε τους άλλους αγοραστές… Κάποιο μπλέξιμο με αυθαιρεσίες ή θέματα με τον τίτλο ιδιοκτησίας… Μπορεί οι άλλοι αγοραστές να είδαν κάτι που εσύ δεν παρατήρησες.

Τα ακίνητα που είναι διαθέσιμα στην αγορά για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν προσελκύουν εύκολα τους αγοραστές. Ακόμα και αν η τιμή τους μειωθεί στα επίπεδα που ορίζει η αγορά, οι υποψίες παραμένουν.

Κι αν τελικά καταφέρεις και λάβεις κάποια προσφορά, το πιθανότερο είναι να σου προτείνουν λιγότερα χρήματα από τη μέση αγοραστική τιμή. Όταν όμως προσπαθείς να πουλήσεις το ακίνητο σου για πολλούς μήνες, τότε το μόνο που θέλεις είναι να ολοκληρώσεις την διαδικασία όσο πιο γρήγορα γίνεται, οπότε αναγκάζεσαι να αποδεχτείς την χαμηλότερη προσφορά.

Ως αποτέλεσμα συμφωνείς σε μία πώληση που όχι απλώς σου δίνει λιγότερα χρήματα σε σχέση με αυτά που θα μπορούσες να λάβεις, αλλά και που αποδεικνύεται μια σπατάλη του χρόνου και της ενέργειας σου. Δεν θα ήταν καλύτερα αν είχες θέσει από την αρχή μία τιμή που να συμβαδίζει με τα δεδομένα της αγοράς;

Ωστόσο, το να ορίσεις μια κατάλληλη τιμή πώλησης είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη διαδικασία. Τα δεδομένα που αφορούν πρόσφατες πωλήσεις παρόμοιων ακινήτων σε μια περιοχή είναι περιορισμένα. Δεν μπορείς να γνωρίζεις με σιγουριά την τιμή αυτών των ακινήτων για να κάνεις τις απαραίτητες συγκρίσεις και να βγάλεις τα συμπεράσματα σου .

Παρ’ όλα αυτά, ακόμα κι αν ορίσεις την κατάλληλη τιμή για το ακίνητο σου, υπάρχει κίνδυνος να μην προσελκύσεις αρκετούς αγοραστές λόγω κακής διαφήμισης, κάτι που μας οδηγεί στον επόμενο σημαντικό παράγοντα πώλησης.

You have successfully subscribed.
An error occurred. Please try again.

Want to know how HOMI can help you sell for more?

Η Διαφήμιση

Ως διαφήμιση ορίζουμε την προώθηση ενός ακινήτου προς πώληση. Η διαφημιστική διαδικασία μπορεί να χωριστεί σε δύο τμήματα, στην δημιουργία της αγγελίας του ακινήτου και στην προώθηση της.

Η δημιουργία της αγγελίας περιλαμβάνει τα πάντα από φωτογραφίες και βίντεο μέχρι περιγραφές και κατόψεις. Όμως πριν φτάσεις εκεί, πρέπει να προετοιμάσεις το σπίτι σου ώστε να το αναδείξεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θα εκπλαγείς αν μάθεις πόσες έξυπνες λύσεις υπάρχουν που μπορούν να αυξήσουν αυτόματα την αξία του ακινήτου σου, εύκολα και ανώδυνα.

Στην εποχή μας ωστόσο, ο μεσίτης σου πρέπει να κάνει πολλά περισσότερα από μια απλή ανάρτηση της αγγελίας του ακινήτου σου στον Σπιτόγατο.

Παρακάτω θα βρεις μερικούς τρόπους που μπορούν να κάνουν την αγγελία σου να ξεχωρίζει από το πλήθος.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Στις μέρες μας οι περισσότεροι αγοραστές χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν ακίνητα, να συγκρίνουν τιμές, να ενημερωθούν, να πάρουν απόψεις και συμβουλές, με το Facebook να κατέχει την άρχουσα θέση. Οι διαφημιστικές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σου επιτρέπουν να απευθυνθείς σε μια μεγάλη ομάδα αγοραστών με χαμηλό κόστος.

Επιπλέον, μπορείς να στοχεύσεις σε συγκεκριμένο κοινό ανάλογα με τα δημογραφικά στοιχεία των ατόμων που σε ενδιαφέρουν. Ωστόσο, είναι σημαντικό να επισημάνουμε πως η επιτυχία της διαφήμισης εξαρτάται από την ποιότητα του περιεχομένου της. Εάν δεν γνωρίζεις από πού να ξεκινήσεις, ίσως θα είναι καλύτερο αναθέσεις την προώθηση του ακινήτου σου σε έναν μεσίτη που ειδικεύεται σε αυτούς τους τομείς.

Διεθνείς πλατφόρμες

Είναι γνωστό πως υπάρχει μεγάλη ζήτηση για την ελληνική αγορά ακινήτων από το εξωτερικό. Είτε πρόκειται για μια επένδυση, είτε για ένα δεύτερο σπίτι, ή ακόμα και για τη Χρυσή Βίζα, η ζήτηση από το εξωτερικό τείνει συνεχώς να αυξάνεται. Η δημοσίευση του ακινήτου σου σε διεθνείς πλατφόρμες σου επιτρέπει να απευθυνθείς σε αυτό το κοινό και να προσελκύσεις ξένους αγοραστές.

Μπορείς για παράδειγμα, να απευθυνθείς σε Κινέζους αγοραστές στο Juwai, μία πλατφόρμα ακινήτων με κοινό 2.4 εκατομμυρία πλούσιους Κινέζους καταναλωτές που ενδιαφέρονται να επενδύσουν σε ακίνητα του εξωτερικού.

Δημιουργία πακέτων για επενδυτές

Εάν στοχεύεις σε επενδυτές, τότε η παροχή λεπτομερών στοιχείων είναι ιδιαίτερης σημασίας. Οι επενδυτές στοχεύουν στο κέρδος, επομένως δίνουν μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες που αφορούν τα πιθανά έσοδα από ένα ακίνητο.

Όσο πιο λεπτομερή είναι τα στοιχεία που παρέχεις, τόση περισσότερη εμπιστοσύνη θα σου δείξουν οι επενδυτές. Αυτή η ενέργεια θα κινήσει το ενδιαφέρον περισσότερων αγοραστών και θα σε βοηθήσει να κλείσεις την συμφωνία που θέλεις. Βεβαιώσου πως έχεις στην κατοχή σου:

1. Αποδείξεις παρελθοντικών εισοδημάτων από ενοίκια που έλαβες
Η Δήλωση Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης αποτελεί ένα καλό αποδεικτικό για τα ενοίκια που έλαβες.

2. Αποδείξεις παρελθοντικών εξόδων που σχετίζονται με το ακίνητο σου
Για παράδειγμα λογαριασμοί της ΔΕΗ, της ΕΥΔΑΠ και η καταβολή του ΕΝΦΙΑ είναι ενδείξεις των εξόδων που δαπάνησες για το ακίνητο σου.

Μπορείς να προσφέρεις αυτές τις πληροφορίες ως αντάλλαγμα των στοιχείων ενός αγοραστή. Αυτό θα κάνει πιο εύκολο το να ξεχωρίσεις αυτούς δεν ενδιαφέρονται πραγματικά καθώς οι αγοραστές που επιθυμούν να αγοράσουν την κατοικία σου θα είναι πρόθυμοι να σου δώσουν τα στοιχεία τους. Στείλε μας μήνυμα για περισσότερες πληροφορίες.

Εικονικό στήσιμο

Εικονικό στήσιμο
Με την τεχνολογία του εικονικού στησίματος μπορείς να αναδείξεις τους χώρους του ακινήτου σου και να τους διακοσμήσεις όπως θέλεις.

Το εικονικό στήσιμο χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να τροποποιήσει την εμφάνιση ενός χώρου. Κατά την ψηφιακή επεξεργασία του ακινήτου σου, μπορείς να ενσωματώσεις έπιπλα και να αλλάξεις τη διακόσμηση με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτρέψεις στους αγοραστές να «αισθανθούν σαν στο σπίτι τους». Αν καταφέρεις να τους κάνεις να φανταστούν τη ζωή τους στο ακίνητο σου, τότε θα δημιουργήσουν μία συναισθηματική σύνδεση μαζί του.

Εάν το ακίνητο σου είναι άδειο, γιατί να μην του δώσεις λίγη προσωπικότητα, τοποθετώντας ρεαλιστικά έπιπλα και αλλάζοντας τα χρώματα στους τοίχους;

Εάν το ακίνητο σου είναι ακατάστατο, το εικονικό στήσιμο σου επιτρέπει να το κάνεις να φανεί ευρύχωρο και ελκυστικό. Μπορείς να αφαιρέσεις τα παλιομοδίτικα έπιπλα και τα όργανα γυμναστικής ώστε να αναδείξεις το ακίνητο σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αυτό θα σε οδηγήσει σε περισσότερες προσφορές και μία πιο γρήγορη πώληση.

Φωτογραφίες 360-μοιρών και 3D κατόψεις

Φωτογραφίες 360 και 3D κατόψεις
Με τις 3D κατόψεις ο αγοραστής μπορεί να φανταστεί πώς θα διαμορφώσει τους χώρους μετά την αγορά του ακινήτου σου.

Όταν ο αγοραστής βλέπει μία αγγελία που του αρέσει, θα κανονίσει να κλείσει ραντεβού για να δει το ακίνητο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Δυστυχώς, πολλές αγγελίες περιλαμβάνουν ελάχιστες φωτογραφίες και μία μικρή περιγραφή.

Με βάση αυτές τις περιορισμένες πληροφορίες, ένας ενδιαφερόμενος αγοραστής θα θελήσει να επισκεφθεί το ακίνητο για να δει εάν είναι κατάλληλο για εκείνον. Σε πολλές περιπτώσεις όμως, καταλήγουν να επισκέπτονται ακίνητα που δεν πληρούν τα κριτήρια τους. Αυτό αποτελεί τεράστιο χάσιμο χρόνου για τον ιδιοκτήτη του ακινήτου, τον ενδιαφερόμενο αγοραστή αλλά και τον μεσίτη.

Προκειμένου να διαφοροποιήσεις το ακίνητο σου από τα υπόλοιπα, πρέπει να κάνεις πράγματα που δεν κάνουν οι άλλοι. Όταν ψάχνεις στον Σπιτόγατο ή στη Χρυσή Ευκαιρία, πόσες αγγελίες βλέπεις με φωτογραφίες 360-μοιρών και 3D κατόψεις; Όχι πολλές, σωστά; Γιατί να μην γίνεις εσύ ο πρώτος που θα τραβήξει την προσοχή των αγοραστών με φωτογραφίες 360-μοιρών και 3D κατόψεις;

Αυτές οι πρωτοποριακές τεχνολογίες επιτρέπουν στον αγοραστή να φανταστεί τον εαυτό του μέσα στο σπίτι ή να σκεφτεί πώς μπορεί να το ανακαινίσει ώστε να ταιριάζει με τις προτιμήσεις του.

Το βασικότερο όμως είναι πως σου δίνουν τη δυνατότητα να ελαχιστοποιήσεις τις επισκέψεις από αδιάφορους αγοραστές που απλώς κάνουν μια έρευνα αγοράς.

Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές που θα έρθουν στο χώρο σου θα έχουν ήδη δει τις φωτογραφίες 360-μοιρών και τις 3D κατόψεις. Προφανώς τους άρεσε το ακίνητο σου και τώρα το επισκέπτονται για να επιβεβαιώσουν τα όσα είδαν. Με το να προσελκύεις ενθουσιώδεις αγοραστές από την αρχή, αυξάνεις τις πιθανότητες σου να βρεις περισσότερο ενδιαφέρον, περισσότερες προσφορές και μία καλύτερη συμφωνία.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
Πώληση ακινήτου με δόσεις: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις
1 month ago

[…] πωλητής ακινήτου θέλει να πετύχει μια γρήγορη και συμφέρουσα πώληση. Υιοθετώντας τη συγκεκριμένη μορφή συμφωνίας, οι […]